چند راهنمایی که ممکن است کمک کند اگر شما مبتلا به افسردگی پس از زايمان گرديد

بازگشت به زندگی شرکت پس از ارائه یک نوزاد پیچیده است. پس از همه پدر و مادر جدید است که به سادگی نه فرد آنها قبل از داشتن نوزاد. در ابتدا یک پدر و مادر جدید است که با شور و نشاط بالا رفتن از شیب منحنی یادگیری است که شامل بتواند مجموعه ای کاملا جدید از مهارت های یادگیری به مقابله با چالش هایی که خارجی هستند به هر پدر و مادر جدید. جدید مادران و پدران باید برای مقابله موثر با درمان فیزیکی است که به خودی خود می تواند دشوار و طاقت فرسا در حالی که مراقبت و پیوند با تازه متولد شده. این شخصی کشمکش در یک 24*7 فرهنگ کار اغلب می تواند اضافه کردن به فرهنگی قطع برای پدر و مادر جدید.

در این تکامل است گیج کننده برای تقریبا هر پدر و مادر جدید, اما برای برخی از آن می تواند تبدیل به افسردگی پس از زایمان (PPD) که جهانی پذیرفته شده اصطلاح مورد استفاده برای توصیف طیف وسیعی از خلق و خوی سندرم است که به طور معمول تمایل به رخ می دهد در اطراف زایمان. این مرحله را می توان عمدتا آسیب پذیر دوره زمانی که پدر و مادر اغلب تجربه عظیم بیولوژیکی احساسی مالی و اجتماعی تغییرات. چیزهایی مانند که چگونه اغلب فراموش PPD نشانه ای اتفاق می افتد, چه مدت آنها گذشته و چه قوی احساس می کنند می تواند متنوع برای هر فرد است. آن تحقیق شده است که در حدود یک در هفت زنان و حدود 4 تا 25 درصد از همتایان مرد خود ممکن است تجربه سطوح پایین PPD. اگر رها شود, پس از زایمان ناراحتی روانی می تواند تاثیر نامطلوب کودک روان و توسعه زبان دلبستگی بین مادر و نوزاد و مادرانه سلامت و کیفیت زندگی است.

با توجه به این واقعیت است که در زمان حاضر شده است وجود دارد افزایش قابل توجهی در تعداد زنانی که بازگشت به کار خود را ارسال مرخصی زایمان بسیار مهم است به رسمیت شناختن تاثیر افسردگی پس از زایمان (PPD) و اضطراب (PPA) شغلی نتایج بیش از حد. برای جلوگیری و یا کاهش چنین پریشانی روانی در مواجهه با پدر و مادر جدید در کار و تلاش زیادی را می توان در توسط مدیران و پرسنل منابع انسانی. این کمک خواهد کرد که بهینه سازی آنها شرکت-کارمند خوب بودن و کار خروجی. بعلاوه حمایت محیط کار نیز می تواند ارائه یک رویکرد برای ایجاد وفاداری حفظ و نگهداری کارکنان و مهمتر از همه اعتماد در میان کارکنان ارزش.

در اینجا چند راهنمایی که ممکن است کمک به شما در محافظت از خودتان اگر شما کاهش یافته دام به PPD در حالی که در محل کار:

مشورت با یک متخصص پزشکی: پزشک شما می تواند کمک به شناسایی اگر شما به طور موقت عاطفی بیماری مانند افسردگی پس از زايمان و را نشان می دهد گام های مناسب برای درمان همان.

ورزش و غذا خوردن سالم: سالم غذا خوردن به تنهایی نمی خواهد درمان PPD. هنوز هم به این روال از خوردن خوراکیهای مغذی می تواند کمک به شما احساس شادابی و به بدن شما مواد مغذی ضروری آن نیاز دارد. جفت شدن مناسب تمرینات همراه خود را با برنامه های غذایی ممکن است یک داروی ضد افسردگی نتیجه برای زنان مبتلا به PPD. حتی رفتن برای پیاده روی و یا تنه زدن یک راه قابل توجهی برای مقابله با حملات افسردگی است. در مورد کار خود را فرهنگ اجازه نمی دهد که شما زمان برای تمرین صرف ده دقیقه جلسه تمرین در طول روز بسیار خوب منابع برای مقابله با PPD.

شما باید استراحت کافی: شما همیشه توصیه به خواب هنگامی که کودک شما خواب است. دلیل این است که مادرانی که دریافت حداقل خواب نیز ممکن است تجربه افسرده ترین علائم است. از این رو پدر و مادر جدید نیاز به استراحت به اندازه کافی برای کمک به متراکم نشانه هایی از PPD.


Anagha Karkhanis ارشد متخصص زنان و ناباروری و متخصص و مدیر پیله باروری

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>