چند بار در هفته شما باید ورزش به دیدن واقعی خلق و خوی مزایای


در طول این تلاش بار ورزش می تواند ضروری سلامت روان پشتیبانی از بسیاری از ما با توجه به موقع مطالعه جدید. این مطالعه که شامل چهار روز در هفته ورزش رژیم می یابد که در میان به طور کلی سالم اما بی تحرک گروهی از بزرگسالان در 20s و 30s و 40s, کار کردن باعث کاهش سطح افسردگی و خصومت و دیگر احساسات منفی است.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که خلق و خوی فواید ورزش معطل می تواند برای هفته ها پس از مردم متوقف کردن ارائه یکی دیگر از دلایل قانع کننده ای برای ما به سعی کنید به حرکت می کند در هر زمان و هر کجا که ما هنوز هم می تواند در این coronavirus بحران است.

Epidemiological studies have shown associations between physical activity and lower levels of depression, anxiety, hostility and other bad moods.

مطالعات اپیدمیولوژیک نشان داده اند که ارتباط بین فعالیت فیزیکی و کاهش سطح افسردگی و اضطراب و خصومت و دیگر حالات بد.اعتبار:iStock

وجود دارد مقدار زیادی از شواهد که فعالیت بدنی بر سلامت روانی ، در مطالعات قبلی ورزش منظم قابل ملاحظه ای کاهش خطرات بالینی افسردگی در افراد با استعداد ژنتیکی به این بیماری و کمک به درمان افسردگی جدی اگر آن توسعه یافته است. به همین ترتیب ورزش اغلب کاهش شدت اضطراب و اختلالات تحقیقات دیگر نشان داده است.

اما این مطالعات به طور کلی درگیر کردن مردم با جدی شرایط بالینی. در افراد بدون اختلالات خلقی و ورزش و پژوهش شده است squishier.

تبلیغات

مطالعات اپیدمیولوژیک نشان داده اند که ارتباط بین فعالیت فیزیکی و کاهش سطح افسردگی و اضطراب و خصومت و دیگر حالات بد. اما کسانی که مطالعات مشاهدهای معنای آنها در زندگی مردم و پیدا کردن ارتباط بین ورزش منظم و شناور خلق و خو. آنها نمی توانند به ما بگویید که آیا ورزش در واقع ناشی از مردم به احساس شاد و انعطاف پذیر که تنها افراد فعال همچنین تمایل به نسبتا شاد مردم است.

بنابراین برای مطالعه جدید که منتشر شد در ماه آوریل در سلامت, روانشناسی, محققان در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک و در دیگر نهادهای تصمیم به کوه یکی از اولین آزمایش های اثر یک رژیم ورزش در سلامت روانی به طور کلی سالم اگر چه غیر فعال مردم است. آنها امیدوار به دیدن در اثر این که آیا مردم به طور کلی خوب و سلامت روان – بدون سابقه افسردگی و یا سایر اختلالات خلقی – می تواند تبدیل به حتی بهتر تنظیم و شادتر اگر آنها شروع به ورزش.

دانشمندان شروع به استخدام 119 بیحرکت سن 20 تا 45 بدون هیچ گونه شناخته شده مشکلات روحی و روانی. دانشمندان آنها را دعوت به آزمایشگاه که در آن آنها به تایید وزارت امور خارجه از سلامت روان خود را با یک سری از پرسشنامه طراحی شده برای اندازه گیری مردم را در سطح فعلی از افسردگی و اضطراب و خصومت و خشم.

سپس محققان به صورت تصادفی داوطلبان به دو گروه تقسيم شدند. یکی از ادامه زندگی عادی خود و به عنوان یک گروه کنترل بود. دیگران شروع به ورزش چهار بار در هفته در آزمایشگاه است.

ورزش خود را با برنامه بود و یک استاندارد متوسط هوازی معمول است. آنها راه می رفت و یا سرش می دویم. بر روی تردمیل و یا سوار دوچرخه ثابت برای حدود 35 دقیقه در سرعت است که در سمت چپ آنها تا حدودی از نفس افتاده. (مشخصات فنی, قلب, نرخ مطرح شد و به حدود 70 درصد به 80 درصد از هر فرد حداکثر.)

این روال ادامه داشت به مدت سه ماه. سپس هر دو گروه از داوطلبان بازگشت به آزمایشگاه به تکرار پرسشنامه خلق و خوی و اعضای گروه ورزش خواسته بودند برای توقف کار و رزومه خود را سابق عدم فعالیت به مدت یک ماه.

“بسیاری از آنها را نمی مقدار می خواهید به ترک” گفت: Richard P. Sloan استاد رفتاری پزشکی در دانشگاه کلمبیا که نظارت این مطالعه جدید. ورزش, گروه آموخته بود برای لذت بردن از ورزش, او گفت:.

اما آنها پیروی و اجتناب تمرینات برای یک ماه. سپس هر کس تکمیل پرسشنامه خلق و خوی یک زمان نهایی و دانشمندان برای بررسی تغییرات بیش از چهار ماه.

به عنوان انتظار می رود آنها در بر داشت که تمام 119 مردان و زنان آغاز شده بود این آزمایش با محکم بهداشت روان. نمرات خود را به آنها نشان داد که به خوبی تنظیم شده و خوشگذران با خصوص نمرات پایین در اضطراب است.

اما گروهی که اعمال موفق شده بود به دست انداز خود را در حال حاضر به تعداد کم. پس از سه ماه از کار کردن خود را به طور کلی نمرات در مقیاس افسردگی کاهش حدود 35 درصد تفاوت معنی داری از گروه کنترل که نمرات افسردگی به سختی budged. خصومت سطوح در گروه ورزش و نیز کاهش یافت. کاهش اضطراب و خشم بودند slighter اما محققان فکر می کنم خود را داوطلب آغاز شد و با چنین سطح پایین آن احساسات آنها در واقع می تواند سقوط نمی کند بسیار بیشتر است.

خلق و خوی بهبود نیز درنگ. حتی پس از یک ماه عدم فعالیت سابق ورزشکاران سالم نشان داد نمرات افسردگی و خصومت نسبت به گروه کنترل اگر چه تعداد آنها شروع به بازگشت به جایی که آنها در حال شروع است.

به طور کلی نتایج نشان می دهد که “ورزش مزایای واقعی برای خلق و خوی” حتی اگر ما خو نه دور یا ایمیلی برای شروع گفت کاتلین مک اینتایر استاد روانپزشکی و مددکاری اجتماعی که منجر به مطالعه.

این مطالعه را بررسی چگونه ورزش ممکن است بالا بردن خلق و خو ما. اما مک اینتایر این باورند که این اثر به احتمال زیاد شامل هر دو فیزیولوژی و روانشناسی با ورزش تغییر مختلف مسیرهای بیولوژیکی مرتبط با تاثیر می گذارد و احساسات در حالی که همچنین ساخت ورزشکاران بیشتر احساس قادر و توانمند.

این مطالعه همچنین نگاه تنها در حد متوسط ورزش های هوازی و درگیر تنها بزرگسالان بدون هر گونه شناخته شده به معلولیت و یا بیماری.

اما این یافته ها هنوز هم ارتباط آشکار در زمانی که بسیاری از ما احساس ضعف همه گیر و اثرات بالقوه آن بر ما پول مرگ, خانواده, دوستان, و آتی.

“این مطالعه به ما یادآوری می کند که ما باید این مقابله ابزار در دسترس ما” مک اینتایر گفت. “اگر شما می توانید خارج و راه رفتن و یا پیاده روی و یا اجرا با خیال راحت آن کمک می کند تا با احساسات منفی است که فقط در مورد هر کس در حال تجربه در حال حاضر.”

و اگر فعالیت غیر عاقلانه به نظر می رسد که در آن شما در حال جایگزین آنلاین کلاس های ورزش, او گفت:, و یا گزاف گویی در اطراف اتاق نشیمن خود را با کودکان است. “هر چه فعالیت فیزیکی شما می توانید مدیریت عالی است,” او گفت:, و می تواند کمک به بلند ارواح خود را و کسانی که از هر کس در اطراف شما.

نیویورک تایمز

ثبت نام به ما Coronavirus به روز رسانی در خبرنامه

ما Coronavirus به روز رسانی در خبرنامه برای روز تحولات مهم در یک نگاه اعداد شما نیاز به دانستن و آنچه خوانندگان ما می گویند. ثبت نام به صبح سیدنی هرالد عضویت در خبرنامه اینجا و سن را در اینجا.

بیشترین بازدید فیلم ها در شیوه زندگی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>