ارتفاع چیست و آیا آن را به شما مشخصه سریعتر ؟


اگر شما یک معتاد تناسب اندام (و یا اگر شما فقط علاقه مند به تناسب اندام) شما احتمالا در جدیدترین تناسب اندام شوق است که در ارتفاع آموزش.

هدف قرار دادن همه چیز را از دست دادن وزن هوازی مطبوع و چابکی توسعه عضلانی تن افزایش قدرت هسته آرامش و مدیریت استرس, طرفداران, ارتفاع, آموزش قول می دهم که هر کسی که سرمایه گذاری در آن را دریافت کنید مشخصه و سریع تر.

Higher altitude is really only beneficial if you do the same exercise in a similar amount of time and intensity as you would normally.

ارتفاع بالاتر است واقعا تنها مفید است اگر شما همان ورزش در یک مقدار مشابه از زمان و شدت به عنوان شما به طور معمول.اعتبار:iStock

در عین حال که آن را واقعا مورد است که ورزش در کاهش سطح اکسیژن (پس در درجه اول دامنه ورزشکاران و افرادی که صعود کوه در ارتفاع 5000 متر-plus) می تواند سرعت بخشیدن به ،

ارتفاع چیست آموزش – و چگونه کار می کند ؟

تبلیغات

بدن شما نیاز به اکسیژن برای تولید انرژی است. در ارتفاعات بالاتر وجود دارد که کمتر اکسیژن در دسترس است. قطار با اکسیژن کمتر و نیروی شما بدن خود را برای تبدیل شدن به کارآمد تر با اکسیژن آن را ندارد. خون خود را نیز تغییر قادر به حمل اکسیژن بیشتر.

هنگامی که شما بازگشت به حالت عادی سطح اکسیژن بدن شما باید قادر به انجام کار بیشتر در شدت بیشتر برای دیگر شما مشخصه. یا حداقل این است که این نظریه است.

در حالی که این برای تلفن های موبایل بزرگ Julien Périard استادیار در دانشگاه کانبرا تحقیقات موسسه ورزشی و, ورزش و همکارش Dr Brad کلارک اشاره می کنند که کار کردن در ارتفاع بالاتر است واقعا تنها مفید است اگر شما همان ورزش در یک مقدار مشابه از زمان و شدت به عنوان شما به طور معمول.

“ما تمایل به خود تنظیم زمانی که آن را می شود سخت تر به ورزش, که بدان معنی است که ما کار کمی کمتر” استاد Périard می گوید.

“مگر در مواردی که شما در حال انجام همان تمرین در همان مقدار از زمان با همان مراحل را در سطح دریا شما نمی توانید خیلی بیشتر بهره مند شوند.”

به طور کامل دریافت مزایای از ارتفاع آموزش یک فرد نیز باید صرف زمان کافی در یک ارتفاع خاص به منظور به درستی تجربه سازگاری است که بهبود ظرفیت حمل اکسیژن در خون می شود.

بر خلاف ورزشکاران (که شرکت تخصصی در ارتفاع اردوگاه جایی که آنها صرف 14 ساعت یا بیشتر در هر روز حداقل به مدت دو هفته در ارتفاعات بالاتر) به طور منظم بدنسازی را برانگیخت به احتمال زیاد تنها به صرف یک ساعت در داخل یک ارتفاع اتاق چند بار در هفته است که “زمان به اندازه کافی برای انطباق مزمن به ارتفاع” می گوید: دکتر کلارک.

با این حال او می گوید که صرف مدت زمان طولانی (به عنوان شما را در یک کوهنوردی اعزامی) در ارتفاع بالا می تواند به افزایش متابولیسم بدن (مقدار انرژی می سوزاند بدن خود را در حالت استراحت) و حتی منجر به از دست دادن وزن (با توجه به سرکوب اشتها می آید که با بودن در ارتفاعات بالاتر).

“وجود دارد برخی از ظهور کار نشان می دهد که ارتفاع آموزش می تواند به خصوص مفید برای افراد چاق و یا کسانی که مبتلا به قلبی و بیماری های متابولیک اما در یک مقدار بیشتر تنظیم و تجویز راه از آنچه شما را در سالن” دکتر کلارک می گوید.

هنگامی که من سعی کردم آن را به عنوان بخشی از ورزشگاه عضویت مقابله, من انتظار داشتم چیزی خیلی سخت تر است. ما داده شد 19 تمرینات کامل در عرض 45 دقیقه در افزایش ارتفاع سطح در نهایت توقف در 3800 متر بالاتر از سطح دریا.

و در حالی که آنها قطعا دشوار است (من هر کس به اجرا برای دو دقیقه و سپس handstand در مقابل یک دیوار و احساس آن) تمرینات را احساس نمی هر یک سخت تر از کسانی که در حالت عادی (ارتفاع) HIIT کلاس. به عنوان یک مبتلا به آسم من نیز انتظار می رود به مبارزه با تنفس در عین حال من نفس پایدار باقی مانده در طول جلسه.

در حالی که من لذت بردم از کلاس رفتن چند بار در هفته به مدت 45 دقیقه جلسه را ندارد تفاوت های زیادی برای تناسب اندام. به عنوان Dr کلارک می گوید: در سفارش به درو مزایای شما نیاز به خودتان غوطه ور در یک ارتفاع بالا برای محیط زیست تا 14 ساعت در روز و چه کسی واقعا در این زمان (و دسترسی) برای که ؟

بیشترین بازدید فیلم ها در شیوه زندگی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>